Как да се регистрирам? / Как да създам профил?

Изберете бутон “ПРОФИЛ” (вход) и кликнете върху “РЕГИСТРАЦИЯ” (Аз съм нов клиент). Попълнете “Име”, “Фамилия”, “E-mail” и “Парола” (препоръчително, но не и задължително е “Име” и “Фамилия” да се впишат на кирилица, а “E-mail” и “Парола” на латиница). След като приключите с попълването на данните натискате бутон “РЕГИСТРАЦИЯ” и ще видите надпис: “Вашият профил беше създаден. “

 

Как да направя поръчка на сайта ?

Влезте в профила си и изберете желания от вас артикул. Добавете го в пазарската количка чрез бутон “КУПИ СЕГА”. Ако желаете да добавите още артикули в пазарската количка отново изберете желания от вас артикул и го добавете в пазарската количка чрез бутон “КУПИ СЕГА”. Ако сте приключили с пазаруването влезте във вашата поръчка като кликнете върху бутон “КОЛИЧКА”. Ще видите съдържанието на вашата пазарска количка, стойността на продуктите, доставка (над 49 лв (до 5 кг) е безплатна) и общо (крайна цена), за да продължите поръчката натиснете бутон “НАПРЕД”. Въведете Вашите данни за доставка и начин на плащане, който предпочитате и завършете поръката с бутон "Поръчвам".

При успешно направена поръчка ще получите писмо на електронната ви поща.

Наш консултант ще се свърже с Вас по телефона за потвърждение и уточняване на доставката.

 

Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Уверяваме Ви, че информацията се използва с цел безпроблемно и качествено обслужване на потребителя.

 

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с регистрация в сайта или по телефона или през zopimchat.

 

Мога ли да направя промени по поръчката си?

Да, можете да направите промени по поръчката си (като се свържете с отдел обслужване на клиенти на нашата телефонна линия) преди наш консултант да се свърже с Вас по телефона за потвърждение на доставката.

 

Как да намеря по-бързо търсения от мен продукт ?

Специално за улеснение на Вас, нашите скъпи клиенти, сме създали вътрешна търсачка и филтри, с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения от Вас продукт. Търсенето става лесно, само трябва да изпишете в празното поле под опция „търси в целия магазин”- име, категория, продукт и други ключови думи, след което да натиснете бутон Еnter или обозначената лупичка.

 

Как се заплаща?

Можете да платите с наложен платеж (в брой  на куриера при доставка),  банков превод (първо плащате, след това получавате поръчката ви), PayPal (първо плащате, след това получавате поръчката ви) или   “Плати После (първо получавате поръчката ви, след това плащате), ePay.bg (първо плащате, след това получавате поръчката ви), Easypay (първо плащате, след това получавате поръчката ви), Кредитна или дебитна карта (първо плащате, след това получавате поръчката ви)


Какво е PayPal?

PayPal е най-известната електронна система за плащане. Чрез PayPal всеки човек, който притежава валиден е-мейл, може да превежда пари. За да направите превод първо трябва да си отворите сметка в PayPal и да я обезпечите със средства. Сметката в PayPal може да бъде обезпечена чрез кредитна, дебитна карта или чрез сметка в банка.

 

Какво представлява “Плати После”?

“Плати После” е система за отложени плащания, която се прилага за суми между 100 и 1500 лв. Чрез “Плати После” отпада задължението ви да платите поръчката си веднага при доставката. Вече можете да ползвате гратисен период до 15 дни считано от датата на доставка, в който да платитe сумата с 0 лева оскъпяване. След него сумата може да се разсрочи по желание на клиента, но ще бъде начислена лихва.


 Какво представлява “ePay.bg”?

Ако притежавате дебитна или кредитна карта, можете да платите през системата ePay.bg. При избиране на този метод на плащане ще бъдете прехвърлени към страницата на ePay.bg, където ще се идентифицирате. Следвайте всички стъпки, за да бъдете върнати в страницата на www.mondo.bg и да се регистрира поръчката. При получаване на стоката не дължите нищо на куриера. Повече информация и регистрация в еPay.bg можете да получите тук.


Какво представлява “Easypay”?

За да се възползвате от този метод на плащане е необходимо да посочите адрес на Easypay офис, от който желаете да заплатите сумата. Системата автоматично ще Ви генерира 10-цифрен код, който да предоставите в посочения  офис на Easypay.


С коя куриерска фирма работите?

МОНДО доставя само с куриерска фирма Еконт.

 

Извършвате ли доставка в цяла България?

Да, куриерска фирма Еконт извършва доставки до всяка точка на България.

 

Каква е цената за доставка?

За всички поръчки над 49 лв. (до 5кг.) доставката е БЕЗПЛАТНА.
За поръчки под 49 лв. доставката е само 2.90 лв. (до 5кг) до офис на ЕКОНТ и 4.90 лв. (до 5кг) до вашата врата с ЕКОНТ ЕКСПРЕС.

За поръчки над 5кг. цената на доставка се изчислява допълнително. Наш сътрудник ще се свърже с вас за да ви уведоми каква ще бъде цената на вашата доставка за поръчки над 5 кг.

При поръчки на стойност под 15 лв. цената на доставка е 10 лв.

 

Какъв е срокът на доставка?

Доставката се извършва с куриер от фирма Еконт до 72 часа след потвърждаване на поръчката от наш консултант по телефон.

 

Мога ли да фиксирам час за доставка?

Да, но това ще оскъпи доставката с 2.50 лв.

 

Кога през деня ще бъде извършена доставката?

В рамките на работния ден.

 

Доставяте ли продукти в чужбина?

Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма в държавата.

 

Изпратена ли е моята поръчка?

Можете да проверите статуса на Вашата поръчка като влезете в профила си в сайта на mondo.bg в опция "История на поръчките".

 

Мога ли да платя на куриера при самата доставка?

Да. Докато правите поръчката си, под данните за доставка изберете начин на плащане „Плащане при доставка – Наложен платеж“. Заплащането става в брой на куриера при получаване на пратката.

 

Имам ли право да отворя пратката, преди да платя на куриера?

Да, имате такава възможност. Всяка поръчка се изпраща с опция "Виж преди да платиш" и ако стоката не отговаря на очакванията Ви, може да я върнете без да сте платите стоката. Ако след опцията "Виж преди да платиш" откажете поръчката си транспортните разходи по отиването и връщане са за сметка на Клиента.

 

Може ли друг човек да вземе пратката?

Да, може. Не е задължително лично да приемете пратката. Нужно е на посочения адрес да има лице, което да я приеме.

 

Не мога да чакам цял ден куриера. Какво решение предлагате?

Пратката може да бъде доставена до офис на куриерска фирма Еконт, откъдето Вие можете да я вземете в удобно за Вас време, съобразено с работното време на съответния офис. За справка: http://www.econt.com/offices/

 

Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?

В срок от 365 дни след получаване на поръчката си можете да върнете или замените продукта.

Стоката трябва да бъде:

- със запазена опаковка

- да не е използвана

- да не е прана

- да не е с нарушен търговски вид

- задължително да бъде придружена с всички документи, които сте получили при покупката (фактура, касова бележка, гаранционна карта)

МОНДО.БГ ЕООД има право да откаже връщане и замяна, ако условията не са спазени.

На връщане и замяна не подлежат продукти произведени по специална спецификация на клиента.

Възстановяването на сума при върнат продукт става по банков път като ни предоставите банкова сметка (IBAN и титуляр на сметката).

 

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Транспортните разходи (по отиването и връщане) при връщане и/или замяна на продукти са за сметка на Клиента, освен в случаите когато връщането е по вина на mondo.bg

 

Само по банков път ли се връщат пари?

Възстановяването на сума от върнат продукт става само по банков път като ни предоставите банкова сметка (IBAN и титуляр на сметката), по която да бъде преведена дължимата сума.

 

Получих дефектен/грешен продукт. Какво да направя?

Моля, свържете се с отдел обслужване на клиенти чрез формата за контакт или на нашата телефонна линия за точни указания.

Нужно е да върнете продукта с куриерска фирма Еконт за сметка на МОНДО, за да можем да Ви изпратим желания от Вас артикул.

 

Липсва продукт от моята поръчка. Какво да направя?

Ако липсва продукт от поръчката Ви, ще бъде изпратен за сметка на МОНДО. Моля, свържете се с отдел обслужване на клиенти чрез формата за контакт или на нашата телефонна линия.

 

Изработвате ли модели по индивидуална поръчка от категория “Спалня” ?

Да, изработваме модели от категория “Спалня” по индивидуална поръчка. Моля, свържете се с отдел обслужване на клиенти чрез формата за контакт или на нашата телефонна линия за да уточним детайлите.

 

Мога ли да дойда до Вашия офис, за да взема лично своята поръчка?

Не, защото част от стоките се изчерпват в определен момент и не можете да бъдете сигурни за наличието на дадена стока в офиса ни.

 

Как да използвам промо код за отстъпка?

Добави промо кода за отстъпка в поръчката, след като избереш желаните  продукти и ги добавиш в пазарската количката. Кодът се въвежда в специално поле, което се намира в стъпка 3.Плащане.  След въвеждане на кода е необходимо да натиснеш бутона „активирай“.Кодът е валиден за една поръчка, към която ще получите веднага отстъпка.  При правилно въвеждане на промо кода ще видите преизчислената стойност на поръчката.


top