Ar 196 е най-известният катапултиращ се самолет през Втората световна война на германския флот. Използван е и за лов на подводници, както и за да атакува по-малки кораби до края на войната. По-нататъшното използване на Ar 196 е през 1940-1941. Първият Ar 196 A се използва от Военноморските сили в края на 1938 г. Това много здрав самолет се оказва доста важни. До 1944 още 530 самолети са доставени. Последните Ar 196 A , притежаващи летателна годност, се използват от Военноморските сили на Румъния, България и СССР през 1950 година.
Характеристики:
- Детайлно структурирани повърхности с вдлъбнати панелни фуги
- Детайлна пилотска кабина с пилот, седалка и арматурно табло
- Отделен маслен резервоар
- Крилата могат да бъдат сглобени сгънати или в положение на полет
- Отделни елерони
- Отделни капаци
- Индивидуални навигационни светлини
- Детайлен двигател BMW 132
- Отделни всмукателни и изпускателни колектори
- Отделни панели за поддръжка на двигателя и фюзелажа
- Обзаведена с дръжки и лостове пилотска кабина
- Витло
- Платформа
- Оригинален комплект стикери за версия Arado Ar 196B, V-4, D-OVMB, 1938
- Дължина: 339 мм
- Брой компоненти: 190
- Размах на крилете: 393 мм
- Мащаб: 1:32
- Ниво на трудност: 5 (много трудно)
Не са включени бои, четки и лепило.
Номер |
Цвят |
Основни цветове |
|
145 |
Светло маслинено мат |
199 |
Алуминиево металик |
185 |
Кафяво мат |
136 |
Наситено червено мат |
186 |
Маслинено кафяво мат |
179 |
Сиво-синкаво мат |
176 |
Светло сиво мат |
Допълнителни цветове |
|
115 |
Жълто мат |
177 |
Прахово сиво мат |
109 |
Атрацитено сиво мат |
189 |
Бежово мат |
191 |
Стоманено металик |
151 |
Ясно син гланц |
105 |
Бял мат |
148 |
Морско зелено мат |
302 |
Копринено черно |
190 |
Сребристо металик |